Segmen Review Bersama Cuya Si Primadonno

Monday, October 16, 2023


Assalamualaikum wbt...
Okey, nie yang kedua saya join segmen untuk bulan nie... Kali nie si cantik manis Cuya yang menganjurkannya...

Mudah jea peraturannya...



Segmen nie berlangsung dari 13/10/2023 sehingga 20/10/2023.. Jadi kira masih sempat lagi nak join... Macam biasa, awak klik banner atas sekali untuk join.. 



Antara rules yang Cuya buat adalah buat review pendek mengenai blog Cuya serta 2 lagi blog pilihan... Here we go...

BLOG CUYA
Saya pun sebenarnya dah lupa bila persahabatan nie telah terjalin tapi apa yang pasti kami kenalmelalui giveaway ataupun segmen.. Apa yang best mengenai blog Cuya nie adalah Cuya nie seorang yang gemar melukis, seorang yang suka membaca komik dan selalu support rakan blogger yang lain... Cuya ada buat lukisan digital dan saya pun pernah mendapat lukisan digital daripada Cuya, memang cute sangat.. Sebagaimana sebagai seorang pelukis yang berbakat, maka template blog nya pun cute jugak, penuh ceria dan sesuai dengan perwatakan Cuya yang ceria selalu...  Apapun Cuya merupakan seorang yang peramah inside and out.. 

Okey, part yang paling susah nak buat, kena pilih 2 orang blogger untuk review.. Huhuhu.. Tapi task kena buat jugak kan.. So here we go..

BLOG PENCARIAN JIWA DIRI SAYA (KAK NA)
Kenapa saya pilih blog nie sebagai pilihan..? Sebabnya jalan ceritanya santai-santai jea tanpa memikirkan soal SEO dan sebagainya.. Seorang blogger yang selalu saja tinggalkan komen yang jitu dan setia.. Blognya yang begitu simple dan masih menggunakan template blog yang asal.. Tapi entri ceritanya sememangnya sama seperti diari... 

BLOG CERITA CERITI CERITU MAMAPIPIE
Rasanya semua orang tahu mengenai blogger Mamapipie dan tak asing lagi dalam dunia blogging.. Seorang yang amat bermurah hati dalam pemberian hadiah daripada giveaway / segmen dan satu lagi segmen kegemaran adalah penangkapan nombor PV.. And you know something, Kak NA adalah salah seorang penangkap nombor PV yang bertuah.. Hihi memang power la kak NA nie.. Blog Mamapipie juga simple tapi dalam masa yang sama mempunyai pelbagai cerita yang menarik.. Memang tak jemu la baca blog Mamapipie nie.. 

Okay, wish you best of luck to this segmen... 


#shikinrazalidotcom #Malaysianblogger #bloggerTerengganu #bloggerSepang #mypersonaljournal

8 comments

  1. All the best shikin.. semoga ada rezekinya kali ni

    ReplyDelete
  2. sy jarang singgah blog kak na... baru tau... Good luck kak

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum...salam kenal dari Linda...join segmen yang sama...baru nk stat panas enjin balik dalam dunia blog nie... good luck utk kita

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧