Lama tak taip-taip..

Saturday, September 07, 2019



Assalamualaikum wbt..
Lama betul rasanya saya tak bertaip cerita dalam jurnal nie.. Kalau ikutkan banyak jugak saya nak berkongsi cerita dengan awak, tapi ada banyak faktor yang menyebabkan jurnal nie terbengkalai..

Sebab yang paling tinggi kenapa saya menghilang sekejap adalah semangat untuk menaip telah hilang, dek kerana masalah peribadi menimpa saya.. Yes, again the deppression was coming into my life again.. Bila duduk temenung sorang-sorang, airmata mula mengalir tanpa disedari, kerana ada sesuatu dalam hati nie menjadi gundah gulana.. Orang kata, masalah yang menimpa akan mematangkan kita.. 

Semoga ianya akan berlalu, Insha Allah dan saya akan cuba untuk bersemangat kembali.. Terima kasih pada awak kerana bertanyakan tentang keadaan diri saya.. Insha Allah saya akan okey.. 


#shikinrazalidotcom #Malaysianblogger #bloggerTerengganu #bloggerSepang #mypersonaljournal



18 comments

  1. Sy doakan semoga akak d'berikn ketenangan hati, d'mudahkan urusan dunia akhirat dan d'berikan kesihatan yg baik.. Aamin..

    ReplyDelete
  2. Semoga akak terus dikurniakan ketenangan hati, bahagia dunia akhirat... *hugs*

    ReplyDelete
  3. Semoga diberikan kekuatan dan dipermudahkan urusan2 mendatang

    ReplyDelete
  4. semoga kita diberikan kekuatan ya Awak.. pernah lalui gitu gak tak update blog...

    ReplyDelete
  5. Semoga akak diberikan kesihatan yg cemerlang dan sentiasa happy selalu. Please manjakan dan utamakan diri dulu, okay. #Loveourselffirst

    ReplyDelete
  6. Cepat sembuh ya kak. Ain doakan akak sihat balik amiin

    ReplyDelete
  7. Masalah memang akan datang menimpa... tapi ianya jugak akan pergi..cuma masa dan bagaimana itu belum pasti... Usaha yang terbaik....apa pun terjadi...ye~

    ReplyDelete
  8. Banyakkan bersabar kak. semoga akan di berikan kekuatan.. ;)

    ReplyDelete
  9. Sis tahu Shikin kuat semangat, semoga Shikin dipermudahkan dan apa jua masalah yang Shikin hadapi dapat jalan penyelesaiannya.. Teruskan berdoa okay..

    ReplyDelete
  10. Perasaan itu bukan mudah nak dikawal.. Harapnya kalau Shikin rasa tak boleh nak tanggung, carilah sesorang untuk meluahkan.. Dapatkan bantuan.. Sebab kadang-kadang kita perlu berpaut untuk terus berdiri dan melangkah.. semoga Allah permudahkan semuanya buat shikin..

    ReplyDelete
  11. Semoga akak tabah menghadapi segala dugaan, banyakkan bersabar.

    ReplyDelete
  12. Hi Shikin! Takpe, biasalah tu blogging pun ada pasang surut. Nad pun kalau tengah down dan sibuk memang tak sempat nak tengok blog. Tapi bila free kita cuba jugak untuk update sebab blog ni pun part of my life juga hehe. Keep going Shikin! :)

    ReplyDelete
  13. be positif shikin. be strong ye mama doakan shikin cepat2 bangkit semula.. jgn sedih2 ye

    ReplyDelete
  14. Faham sangat. bila termenung tu macam-macam kita terfikir. be strong and do something fun supaya boleh elakkan depressi tu

    ReplyDelete
  15. I feel you sis. Kalau depression datang semua benda kita tak semangat nak buat. Hope things will get better for you

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧