Top Commentator bulan Mei 2019.. Tahniah...!

Thursday, May 02, 2019

Top Commentator bulan Mei 2019.. Tahniah...!

Assalamualaikum wbt..
Alhamdulillah, saya masih lagi konsisten untuk beri penghargaan pada rakan-rakan yang rajin tinggalkan nota bermakna dalam jurnal saya.. Terima kasih banyak-banyak saya ucapkan kerana awak suma selalu tinggalkan nota-nota yang bermakna untuk saya, walaupun saya jarang tinggalkan komen kat blog awak.. hihihi.. Sebenarnya ada yang pelik melihat entri nie kerana selalunya orang akan umum Top Commentator pada bulan lepas, tapi saya buat lain daripada lain, iaitu pada rakan-rakan yang tersenarai pada hari terakhir bulan lepas akan diumumkan pada bulan ini.. hihi so, dah faham apa yang saya terangkan nie..? 

Jadi, inilah 10 orang yang bertuah yang menjadi TOP COMMENTATOR dalam jurnal saya, TAHNIAH diucapkan kepada...

Top Commentator bulan Mei 2019.. Tahniah...!


Saya nak ucapkan 'Selamat Kembali' ke carta bulanan saya iaitu Cik Ash, Cik Tie, Mijablur dan Farhana Jafri dan tahniah pada 4 orang sahabat saya ini kerana dapat masuk semula ke carta bulanan saya. Okey, bulan ini ada sorang sahabat saya yang bertuah untuk menerima saguhati, dan orang itu adalah....

Top Commentator bulan Mei 2019.. Tahniah...!

TAHNIAH diucapkan kepada yang tersenarai.. Pada Cik Nor, sila whatsapp kepada saya (019-9884032) tentang butiran Cik Nor seperti nama penuh, alamat penghantaran dan nombor telefon untuk penghantaran saguhati...TAHNIAH diucapkan kepada yang terpilih dan kesemua 10 rakan yang bertuah ini saya buatkan satu bloglist khas sehingga 31 Mei 2019...Kepada yang tak tersenarai, jangan berhati walang yea, Insha Allah mungkin minggu depan nama awak pulak yang berada di dalam carta bulanan saya, sapa tau kan..

Top Commentator bulan Mei 2019.. Tahniah...!


TAHNIAH DAN TERIMA KASIH ATAS SEGALA-GALANYA... 

#shikinrazalidotcom #Malaysianblogger #bloggerTerengganu #bloggerSepang #mypersonaljournal #topcommentator



14 comments

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧