Tuesday, October 03, 2017

Top Commentor September - Oktober 2017

Related image

Assalamualaikum wbt.. 
Alhamdulillah, terima kasih tak terhingga saya ucapkan pada awak semua kerana sudi membaca dan meninggalkan nota-nota kecil yang begitu manis sekali dalam jurnal saya yang kerdil nie.. Okey, tanpa membuang masa, saya nak umumkan Top Commentor untuk September-Oktober 2017.. 

Tahniah diucapkan pada 10 orang yang tersenarai...

http://starlavenderluna.blogspot.my



Tahniah pada kak Aida kerana memasuki semula carta saya dan macam biasa, saya akan berikan saguhati pada yang bertuah, kali nie saya nak berikan pada 3 orang yang baru masuk dalam senarai saya, dan mereka adalah : -

Nota : Maaf, saya pinjam header awak-awak yea.. Thanks.. 

http://shafyqahazahar.blogspot.my/
Nurul Shafyqah Azry Azahar



https://cikash.blogspot.com
Sharifah Ashikin a.k.a Cik Ash


http://www.sheilainspire.com
Sheila Adziz


Kepada sahabat yang tersenarai kat carta tue, sila whatsapp pada saya (019-9884032) butiran awak untuk tuntutan hadiah seperti nama penuh, alamat penuh dan no. telefon.. Insha Allah, nanti saya akan poskan hadiah awak suma..  

Pada sahabat yang tak tersenarai tue, jangan kecewa yea sebab mungkin lepas nie nama awak pulak yang bertuah untuk duduk dalam carta saya.. Pada sahabat yang ada dalam list tue, saya buatkan bloglist khas untuk awak sehingga 31 Oktober 2017.. 

http://starlavenderluna.blogspot.my



Tahniah sekali lagi dan terima kasih tak terhingga kerana sudi tinggalkan nota dalam jurnal saya nie, dan Insha Allah saya akan terus berusaha untuk menulis (errkk..menulis ke menaip..??) dalam jurnal nie... 

Tahniah pada semua...!

P.s. : Pada Kin Naz, Kak Mia Liana dan Syuhada Salleh, hadiah kalian akan diposkan sekali dengan top commentor bulan ini.. Diharapkan awak bersabar yea.. Dan mintak maaf kerana lambat membuat penghantaran.. 

16 comments:

  1. Terima kasih sis... InsyaAllah sama-sama kita menyokong sesama blogger....

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah.. Masih berada dalam senarai.. Tahniah buat yang tersenarai..

    ReplyDelete
  3. tahniah semua! terima kasih kak :) kejap lagi saya whtsapp

    ReplyDelete
  4. ha ha ha itu la shikin.
    hasil blogwalking pagi2 ni dik.
    gigih tau.
    dah nama nyer blogger kan :-)

    ReplyDelete
  5. Waa tahniah semua. Terkeluar pulak dari carta sebab x sempat.. takde hal la kak shikin. Keadaan kak shikin macam mana?

    ReplyDelete
  6. Allhamdulillah... t.kasih shikin...

    ReplyDelete
  7. Tahniah semua. Ana kena tendang nampaknya bulan ni. Haha. Kena dtg selalu lepas ni nampaknya. 😀

    ReplyDelete
  8. tahniah semua..alhamdulilah tersenarai.. dah whatsapp.. hihihi

    ReplyDelete
  9. tahniah semua ...
    yeah, mrs pip pun tersenarai juga masuk bloglist..
    thanks shikin T_T

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧

GooglePlus Followers