Top Commentator Bulan September 2021... TAHNIAH...!!!

Saturday, September 04, 2021

Top Commentator Jurnal Shikin Razali

Assalamualaikum wbt...
Alhamdulillah, seperti kebiasaan pada setiap bulan, saya akan mengumumkan nama-nama Top Commentator dalam jurnal saya..

Camne nak masuk carta bulanan saya..? Caranya senang jea, awak komen jea apa-apa entri yang saya telah publish, kemudian nama awak akan terpampang pada kolum top commentator.. Jika awak berterusan memberi komen, jadi nama awak akan kekal di situ sehinggalah bulan seterusnya dan dari situ saya akan umumkan nama pemenang top commentator pada bulan tersebut...



Tahniah diucapkan pada 10 nama yang bertuah ini.. Well, ada 3 orang yang telah kembali masuk dalam carta bulanan.. Ewahh, dah macam carta lagu la pulak... hihihihi... SELAMAT KEMBALI saya ucapkan pada Mamapp, Syuhada Salleh dan Ika Shoid untuk masuk semula dalam carta saya..

Wah, ada nama baru lah yang masuk carta bulanan saya... Nama yang bertuah menerima hadiah ini adalah...


TAHNIAH diucapkan pada nama yang disenaraikan.. Harap awak dapat memberikan details awak seperti nama penuh, alamat penghantaran dan nombor telefon kepada saya [Pengeposan.wasap.my] untuk tujuan pengeposan hadiah...


Seperti kebiasaan, kesemua 10 orang yang bertuah ini akan dimasukkan di dalam bloglist khas sehingga 30 September 2021...


TAHNIAH DIUCAPKAN!!!

YOU ARE THE BEST OF THE BEST!!! TERIMA KASIH KERANA SELALU SUPPORT SAYA...!

#shikinrazalidotcom #Malaysianblogger #bloggerTerengganu #bloggerSepang #mypersonaljournal



24 comments

  1. Hehe betul macam carta lagu.
    Tahniah Ezy Fia orang Terengganu.
    Mari tepuk tangan :)

    ReplyDelete
  2. Ehhh masih dalam carta lahh hehehe selagi ada entry kak shikin selagi tu ada komen2 inshaAllah. Tahniahhh semua masih consistent dan teruskan consistency ni ❤️

    ReplyDelete
  3. Tahniah buat semua..akak jer x masuk2 lagi dalam carta ni...lagu x berpa nak best kot..hahahaha

    ReplyDelete
  4. Tahniah kepada semua yang tersenarai terutama Ezy Fia

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah, tahniah blogger Ezy Fia.

    ReplyDelete
  6. Alamak.. Saya dah hilang.. hehe

    ReplyDelete
  7. wahh terpampang nama sy kat situ.. hihikk..
    tq shikin! alhamdulillah..

    ReplyDelete
  8. Tahniah buat yang tersenarai....

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah. nnti syu pm details dkt kak shikin ya.. Tq kak shikin..

    ReplyDelete
  10. Tahniah semua yang tersenarai!!

    ReplyDelete
  11. Waa nama mama ada la no 8 .. tahniah ezy fia

    ReplyDelete
  12. Tahniah kepada yang tersenarai bila kita nak masuk carta kembali ni hahaha

    ReplyDelete
  13. Tahniah untuk semua top komentator. Tahniah Ezy terpilih :)

    ReplyDelete
  14. tahniah semua! cik timm nak usaha masuk carta balik ni, hihi

    ReplyDelete
  15. Alhamdulillah.. tahniah kpd pemenang ^___^

    ReplyDelete
  16. Tahniah kepada pemenang. Maaf Eza selalu timbul selalu jugak tenggelam. Hehe.

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧