Sahabat blogger pilihan Starlavenderluna : Aerill Hassan

Tuesday, December 04, 2018

Sahabat blogger pilihan Starlavenderluna

Assalamualaikum wbt..
Alhamdulillah, kita dah masuk bulan Disember dan saya masih lagi dapat bertahan untuk melakukan task mingguan saya.. Insha Allah, kalu masih ada yang sudi lagi untuk kenal-kenal dengan sahabat saya, saya akan teruskan lagi pada tahun depan... 

Okey, jom kita kenal dengan sahabat pilihan saya pada minggu ini.. 

Sahabat blogger pilihan Starlavenderluna : Aerill Hassan
Blog Aerill Hassan.. Nama sebenar beliau adalah Mohamad Khairil Bin Hassan, berumur 23 tahun, masih bujang dan berasal daripada Sungai Karangan, Kedah. Aerill Hassan mula berblogging sejak tahun 2010 lagi dan masa tue dia masih berada di alam persekolahanKini Aerill merupakan seorang penulis, pemuzik dan blogger separuh masa.

Kami berdua menjadi sahabat sewaktu kami menyertai segmen dan giveaway yang dianjurkan oleh rakan blogger yang lain.. Selain tue, kami sama-sama jugak penah membuat segmen dan giveaway dan sama-sama sokong antara satu sama lain dengan menyertainya.. Bukan hadiah yang dikejarkan tapi hanyalah tali persahabatan alam maya yang kami utamakan.. Blog Aerill memang banyak informasi yang berguna pada semua peringkat umur dan kebiasaan theme yang dipilih oleh blogger lelaki hanyalah simple dan Aerill salah sorang daripadanya.. Ada banyak entri yang menarik untuk dibaca termasuklah pelbagai review, petua serta info dan banyak lagi.. 



www.shikinrazali.comKepada Aerill Hassan, terima kasih akak ucapkan kepada awak kerana selalu menyokong jurnal akak setiap masa. Terima kasih jugak akak ucapkan kerana awak masih lagi sudi menjadi rakan blogger awak walaupun akak menjadi silent reader dalam blog awak.. Maafkan akak kerana jarang memberi komen dalam blog awak tapi akak sentiasa baca blog awak yang penuh dengan informasi. Akak berharap agar awak dan keluarga sentiasa diberi kesejahteraan dan kerahmatan daripada Allah dan semoga awak sentiasa sukses dalam kehidupan yang penuh dengan cabaran dan dugaan, serta tak lupa jugak dalam dunia blogging.. Semoga awak dapat memberi ilmu kepada orang yang mengunjungi blog awak dan teruskan penulisan awak dalam dunia blogging.. 
www.shikinrazali.com

Jom kita singgah dan kenal dengan Aerill Hassan serta salam perkenalan pada semua.. 

#shikinrazalidotcom #teambpt #bloggerpantaitimur #bloggerterengganu #bloggersepang #sahabatbloggerpilihanstarlavenderluna



9 comments

  1. Aeril Hassan satu nama yg gah juga dlm dunia blogging

    ReplyDelete
  2. Pernah singgah blog dia ni.. Kak shikin jemput join contest rabia di blog..Join tau

    ReplyDelete
  3. tgk nama aeril ni mesti teringat aeril zaefril hihi.. good segmen shikin

    ReplyDelete
  4. terima kasih akak di atas review ini :) terharu membaca. in shaa Allah semoga kita sama-sama semakin sukses dan berjaya dalam apa jua yg diceburi. :)

    ReplyDelete
  5. pernah juga jengah blog dia ...
    tq share.

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧