Goodbye 2022, Welcome 2023

Sunday, January 01, 2023


Assalamualaikum wbt...
Rasanya belum terlambat untuk saya ucapkan Selamat Tahun Baru 2023 kepada awak semua.. Semoga di tahun baru nie kehidupan kita akan lebih baik daripada tahun sebelumnya...

Saya jugak nak mintak maaf banyak² kerana jarang untuk update jurnal nie..Sebenarnya ada sebabnya.. Awak suma masih ingat lagi tak dengan cerita saya nie..?


Cerita yang saya maksudkan adalah berkisahkan rumah saya yang bakal diubahsuaikan.. Syukur pada Allah, akhirnya rumah saya hampir siap sepenuhnya, yang kini dalam proses mengecat.. 

Okey, serba sedikit tentang cerita nie.. Setelah menunggu hampir 2 tahun, akhirnya pada bulan Ogos 2022, projek pengubahsuaian dimulakan.. Masa tue saya perlu berpisah sekejap dengan hubby kerana dua perkara.. Perkara pertama, pekerja binaan akan tinggal di rumah ini untuk proses pecah dinding dan buat binaan bangunan yang baru, jadi demi keselesaan saya dan menjaga aurat, hubby suruh saya berpindah... Manakala hubby pulak akan terus tinggal di situ memandangkan barang² di dalam rumah, kami tidak angkat untuk berpindah keluar.. Secara kebetulan kawan satu opis mengajak saya untuk tinggal bersamanya di Putrajaya.. Alhamdulillah kiranya dekatlah sikit jarak rumahnya dengan opis.. 

Kini rumah saya dalam fasa terakhir iaitu proses mengecat keseluruhan rumah.. Saya sendiri telah balik semula ke rumah syurga ini setelah hampir 4 bulan saya menumpang di rumah kawan saya.. 

Nanti saya akan kongsikan gambar permulaan projek pengubahsuaian rumah hinggalah ke akhirnya.. Sebab utama adalah semua gambar tue ada dalam laptop dan saya update cerita nie pun guna tablet saja... 

Doakan saya agar semuanya berjalan dengan lancar.. 

SELAMAT TAHUN BARU 2023  


#shikinrazalidotcom #Malaysianblogger #bloggerTerengganu #bloggerSepang #mypersonaljournal



9 comments

  1. Wahh..alhamdulillah. Tahniah ye

    ReplyDelete
  2. Harap dipermudahkan.
    Tidak sabar tengok hasilnya

    ReplyDelete
  3. selamat thn baru 2023 shikin..:)

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah dan tahniah..
    Selamat kembali ye Shikin..
    Semoga dipermudahkan segalanya.. ;)

    ReplyDelete
  5. sekejap je kan tahun 2022 berlalu huhu

    ReplyDelete
  6. selamat tahun baru sis...moga 2023 semuanya yang baik2 untuk sis dan keluarga

    ReplyDelete
  7. selamat tahun baru shikin, tak sabar tgk makeover rumah shikin

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧