Review : Mentholatum Botanics Hydra Whitening Face Wash

Monday, September 11, 2017

http://starlavenderluna.blogspot.my


Assamualaikum wbt...
Hari Jumaat lepas, saya mendapat satu parcel misteri, yang datangnya daripada Syarikat Rohto-Menthalatum (M) Sdn Bhd.. Mula-mula dok pikir apa benda yang terkandung di dalamnya sampul surat tue.. Rupa-rupanya sampel pencuci muka yang diberi nama "Mentholatum Botanics Hydra Whitening Face Wash" ... 

Wahhh.. Saya memang seronok sangat bila dapat sampel nie.. Produk nie mengandungi Arbutin, satu ekstrak daripada pokok Bearberry dan Agave di mana Avage dapat mengekalkan kelembapan kulit kita.. Mentholatum Botanics Hydra Whitening Face Wash ini boleh membuatkan tona kulit menjadi sekata.. Saya dah pun mencubanya dan ternyata ianya sesuai dengan kulit saya.. Oh ya, produk nie sesuai sangat untuk semua jenis kulit tau, yang berminyak, yang berjerawat, yang normal.. Sumanya pun boleh.. hihihi




Bearberry membantu mempercepat penguraian dan perkumuhan melanin yang mengurangkan pigmentasi dan menghilangkan bintik-bintik dan bintik-bintik. Ia juga mempunyai keupayaan untuk mensteril dan mengurangkan keradangan.




Ekstrak daun Agave mengandungi polysaccharide tumbuhan yang banyak yang mengekalkan kelembapan kulit di kawasan kering. Ia juga menggalakkan sintesis kolagen untuk perlindungan terhadap bahaya alam sekitar.


Produk Methalatum Botanics nie ada banyak lagi pilihan yang lain seperti Hydrating Wash, Deep Cleansing Face Wash, Whitening Foam Wash dan pelbagai face mask yang boleh didapati daripada produk ini.. Awak boleh layari 👉web ini ðŸ‘ˆ untuk keterangan lanjut... Produk nie boleh didapati di semua Guardian Farmasi yang berdekatan dengan awak.. 


5 comments

  1. sha dapat jugak tapi tak try lagi hehe

    ReplyDelete
  2. Eh pertama kali ju dgr produk nii dekat guardian pula tu ! Bole la ju usha nnti =D

    ReplyDelete
  3. nextime boleh la mrs pip mencuba...

    ReplyDelete
  4. Lea pun reedem ni.. best pakai.. sampai skrg pakai pencuci muka ni.. beli kat watson

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧